ماهان شبکه ایرانیان

روزشمار یک داستان عاشقانه هالیوودی؛ آنجلینا جولی و برد پیت چطور به طلاق رسیدند؟

خبر طلاق آنجلینا جولی و برد پیت رسانه‌های جهان را در شوک بزرگی فرو برده است

خبر طلاق آنجلینا جولی و برد پیت رسانه‌های جهان را در شوک بزرگی فرو برده است. حتی اگر جزو افرادی هستید که به اخبار سلبریتی‌ها علاقه‌ای ندارید، روزشمار این زندگی هالیوودی حتماً برایتان جالب خواهد بود. در این مطلب بنیتا می‌توانید مهمترین اتفاقات زندگی مشترک این زوج مشهور و البته محبوب هالیوودی را بخوانید. این مسیری است که منتهی به طلاق آنجلینا جولی و برد پیت شده است. 

طلاق آنجلینا جولی از برد پیت

می 2004 : برد پیت آن زمان همسر رسمی جنیفر آنیستون بود اما همبازی شدن با آنجلینا جولی در فیلم خانم و آقای اسمیت باعث ایجاد شایعاتی درباره رابطه عاشقانه این دو بازیگر شد.

ژانویه 2005 : آنیستون و پیت در یک بیانیه مشترک اعلام کردند که قصد دارند از یکدیگر جدا بشوند. در این بیانیه آمده بود: «ما همچنان دوستان خوب و وفادار یکدیگر باقی می‌مانیم و همچنان برای هم احترام قائلیم.»

مارس 2005 : شایعات درباره رابطه آنجلینا جولی و برد پست همچنان وجود داشت اما جنیفر آنیستون درخواست طلاق را با استناد به تفاوت‌های غیرقابل تغییر به دادگاه ارائه کرد.

آپریل 2005 : بعد از اینکه پاپاراتزی‌ها تصاویری از برد پیت و آنجلینا جولی در تعطیلات مشترک در کنیا منتشر کردند، رابطه این دو ستاره هالیوود تایید شد اما هنوز با رسانه‌ها مصاحبه نمی‌کردند.

جولای 2005 : بالاخره جولی و پیت در یک پروژه عکاسی مشترک برای مجله W با عنوان «خانواده خوشبخت» شرکت کردند. خبرها حاکی از ناراحتی جنیفر آنیستون از انتشار این تصاویر بود؛ به ویژه اینکه در این تصاویر این زوج با فرزندان‌شان به تصویر کشیده شده بودند. اواخر همین ماه بود که جولی دومین فرزندش – زهرا – را به فرزندخواندگی پذیرفت.

سپتامبر 2005 : بلاخره سکوت جنیفر آنیستون شکست و به عکس‌های مجله W واکنش نشان داد. آنیستون برد پیت را بخاطر بی‌احساس بودن سرزنش کرد.

اکتبر 2005 : مراحل طلاق برد پیت و جنیفر آنیستون تمام شد و این طلاق هالیوددی به طور رسمی به ثبت رسید.

ژانویه 2006 : آنجلینا جولی و برد پیت اعلام کردند جولی اولین فرزند مشترکاشان را باردار است. علاوه براین برد پیت به طور رسمی برای سرپرستی دو فرزند دیگر جولی – زهرا و مدوکس – اقدام کرد.

می 2006 : اولین فرزند مشترک آنجلینا و برد با نام شیلو نوول جولی پیت در نامیبیا متولد شد.

دسامبر 2006 : آنجلینا جولی به مجله ووگ گفت در حین فیلمبرداری خانم و آقای اسمیت، برای رفتن سر صحنه و دیدن برد پیت لحظه شماری می‌کرد. دو سال بعد جنیفر آنیستون به این اظهار نظر جولی واکنش نشان داد و گفت تعریف کردن این خاطره اصلاً جالب نیست.

مارس 2007 : آنجلینا جولی سومین فرزندش پکس تین سه ساله از ویتنام را به فرزندخواندگی پذیرفت.

می 2008 : آنجلینا جولی در حاشیه جشنواره کن اعلام کرد منتظر تولد دوقلوهایش است. ناکس لئون و ویویون مارشلین در ماه جولای به دنیا آمدند. 

اکتبر 2008 : آنجلینا جولی اعتراف کرد رابطه عاطفی او با برد پیت وقتی آغاز شد که او همسر رسمی جنیفر آنیستون بود. با این حال رابطه مستمر و مداوم این دو ستاره هالیوودی بعد از طلاق رسمی برد پست آغاز شده بود.

سپتامبر 2011 : برد پیت در مصاحبه با مجله پاراد گفت قبل از آشنایی با آنجلینا جولی زندگی خوبی نداشته است. برد پیت در بخشی از این مصاحبه گفت: «فکر می‌کنم این رابطه به ازدواجم هم مربوط است. من سعی می‌کردم نشان بدهم ازدواج خوبی دارم.» پیت گفت رابطه با جولی رضایت از زندگی را برایش به ارمغان آورد. البته چند ماه به رسانه‌ها اعتراض کرد که صحبت‌هایش را درست درک نکرده‌اند. پیت برای تکمیل این مصاحبه گفت که جنیفر آنیستون یک زن بخشنده، دوست داشتنی و فوق‌العاده است که برای همیشه دوستش باقی خواهند ماند.

دسامبر 2011 تا ژانویه 2012 : این زوج خوشبخت هالیوودی در مصاحبه‌های جداگانه اعلام کردند که فرزندان‌شان آنها را به فکر ازدواج انداخته‌اند. 

آپریل 2012 : برد پیت و آنجلینا جولی نامزدی‌شان را به طور رسمی اعلام کردند.

فوریه 2013 : آزمایش‌های پزشکی نشان داد آنجلینا جولی ژن BRCA-1 معیوب دارد. او مجبور شد برای پیشگیری از سرطان سینه و تخمدان، جراحی ماستکتومی (پستان برداری) انجام بدهد.

جولای 2014 : برد پیت و آنجلینا جولی برای اولین بار بعد از فیلم موفق خانم و آقای اسمیت دوباره با هم همبازی شدند. کارگردانی و نویسندگی فیلم کنار دریا به عهده آنجلینا جولی بود و قرار شد در این فیلم با نامزدش همبازی بشود.

آگوست 2014 : بالاخره برد پیت و آنجلینا جولی در در یک مهمانی خانوادگی کوچک در نیس فرانسه ازدواج کردند و از آنجا به سمت مالتا پرواز کردند تا فیلمبرداری فیلم مشترک‌شان را شروع کنند.

سپتامبر 2016 : آنجلینا جولی تقاضای طلاقش را به دلیل تفاوت‌های غیرقابل تغییر در دادگاه رسمی ثبت کرد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان